Uvjeti web poslovanja Remark interijeri, obrt za dizajn i interijere, vl. Krunoslav Ipša
Uvjeti poslovanja
Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Trgovca vezano uz uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, uvjete jamstva za ispravnost prodane stvari (tzv. garancije), prava Kupca na pisani prigovor na proizvode i usluge Trgovca, pravo na raskid ugovora, dostave proizvoda te ostalih usluga koje Trgovac nudi, zaštite osobnih i drugih podataka i ostala pitanja važna za sklapanje ugovora o kupoprodaji putem Internet trgovine.
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o obveznim odnosima te ostali važeći propisi Republike Hrvatske.
Trgovac zadržava pravo izmjene Uvjeta i odredbi u bilo kojem trenutku. Sve izmjene bit će objavljene putem web stranice Trgovca te će stupiti na snagu u trenutku objave istih na internetskim stranicama. Bilo kakve izmjene Uvjeta primjenjivat će se na kupnje izvršene nakon objavljivanja tih izmjena.
Kupac je dužan provjeriti važeće Uvjete prije svake kupnje.
Prethodno kupnji, kupac u aplikaciji izjavljuje da je pročitao ove Opće uvjete te da ih prihvaća.
Ovi Uvjeti dostupni su u svakom trenutku korisnicima usluga na način da im je omogućeno njihovo spremanje, ponovno korištenje i reproduciranje.
Ovi Uvjeti i odredbe smatraju se sastavnim dijelom svakog Ugovora o kupoprodaji sklopljenog između Trgovca i Kupca putem Internet trgovine.
Trgovac
Naziv trgovca: Remark interijeri, obrt za interijere i dizajn, vl. Krunoslav IpšaSjedište: Jakova Gotovca 6, 10360 Sesvete
Telefonski broj: 091 7360189
Email: remark.interijeri@gmail.com
Žiro račun: HR2324840081135128758 otvoren kod Reiffeisen Bank d.d.,
SWIFT: RZBHHR2X
Porezni broj:HR28025394380
Trgovac prodajom putem Internet trgovine nastupa u svoje ime.
Trgovac nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.
Proizvode nije moguće kupovati van granica Republike Hrvatske.
Kupac
Kupac proizvoda je svaka fizičkai i pravna osoba koja kupuje proizvode putem Internet trgovine na način kako je to uređeno ovim Općim uvjetima poslovanja tj. koja odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom/debitnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu Trgovcu.
Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost.
Cijene
Putem Internet trgovine www.remarkinterijeri.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalazi na web stranicama Trgovca.
Sve cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u kunama (HRK) bez PDV-a jer nismo obveznici PDV-a i vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje. Navedene maloprodajne cijene vrijede isključivo za kupnju proizvoda putem Internet trgovine i mogu se razlikovati od maloprodajnih cijena u izložbeno-prodajnim salonima. Maloprodajne cijene vrijede u slučaju plaćanja dolje navedenim načinima i pod dolje navedenim uvjetima.
Istaknute maloprodajne cijene važe u trenutku zaprimanja narudžbe.
Akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.
Dodatne usluge koje Kupac može odabrati (dostava i montaža proizvoda) nisu u cijeni proizvoda.
Slike i informacije o proizvodima
Slike i opisi ne moraju nužno biti identični proizvodu. Trgovac zadržava pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.
Odstupanja u površini, boji drvenih površina i obliku koja su uobičajena na tržištu ostaju pridržana. Isto tako pridržana su i uobičajena odstupanja kod tekstila (npr. dekoracija i materijal namještaja) i s obzirom na sitna odstupanja u izvedbi u odnosu na uzorke materijala, posebno u vezi s tonom boje, jer su uzorci odnosno modeli kupcu prikazani samo u svrhu informiranja i približnog određivanja karakteristike robe, bez jamčenja jednakosti.
Trgovac se obvezuje pokušati u najvećoj mogućoj mjeri osigurati ažurnost i točnost informacija na internetskim stranicama, osobito u odnosu na cijenu ponuđenih proizvoda i usluga. Trgovac ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda, slika te pogreške nastale prilikom promjena cijena i ažuriranja stranica.
U slučaju takove pogreške, a osobito ukoliko cijena istaknuta na internetskim stranicama iz bilo kojeg razloga ne bi odgovarala stvarnoj cijeni proizvoda, Trgovac će bez odgode obavijestiti Kupca o istoj, te mu omogućiti da isti otkaže odnosno izmijeni narudžbu.
Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu proizvoda, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 dana od dana obavijesti Kupca o otkazu narudžbe.
Registracija korisnika i Narudžba proizvoda proces
Proizvodi se naručuju elektronskim putem, a proizvod može naručiti samo registrirani korisnik. Registracija se vrši kreiranjem korisničkog računa. Registracija je besplatna. Prilikom registracije Korisnik kreira korisničko ime i zaporku. Korisnik je odgovoran za sve radnje i narudžbe izvršene pod njegovim korisničkim imenom.
Registrirani korisnik/kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupovine.Proizvod se naručuje putem košarice. Kada Kupac izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Trgovac Kupca o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen dostavom Potvrde o narudžbi putem e-pošte. Potvrda narudžbe sadržava informacije o narudžbi, adresi isporuke, načinu plaćanja, cijeni/cijenama, kontakt-podacima korisničke službe Trgovca te druge podatke sukladno Zakonu. Uz potvrdu narudžbe Kupcu će biti dostavljeni i Opći uvjeti poslovanja Internet trgovine te Obavijest o pravu na jednostrani raskid ugovora sastavni dio koje je Obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora te prihvaćanjem ovih Uvjeta Kupac daje izričitu suglasnost da mu se Opći uvjeti poslovanja i Obavijest o pravu na jednostrani raskid ugovora sastavni dio koje je Obrazac o pravu na jednostrani raskid Ugovora dostave na navedeni način tj. elektroničkom poštom.
Nakon slanja potvrde o narudžbi Kupac može mijenjati narudžbu isključivo putem kontaktiranja Službe za kupce na mail: remark.interijeri@gmail.com
Na webshopu Kupac može platiti svoju narudžbu klikom na „Kupi“. U košarici će tada vidjeti ukupan iznos kupovine (s uračunatim troškovima dodatnih eventualno odabranih usluga: dostave i/ili montaže )
Trgovac će isporučiti proizvode Kupcu u naručenoj količini ako su isti na raspolaganju.
U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti određeni proizvod u predviđenom roku zato što naručenog proizvoda nema u skladištu ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno, dostavom Obavijesti o kašnjenju isporuke naručene robe putem elektroničke pošte obavijestiti kupca, koji može otkazati narudžbu proizvoda ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke.
Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu proizvoda, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
Jamstvo
Za sve proizvode za koje Trgovac daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Trgovac jamči da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka Trgovac se obvezuje da će izvršiti popravak u razumnom roku ili zamjenu proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun.
Dostava/preuzimanje robe
Cijena usluge dostave nije uračunata u cijenu proizvoda iz razloga što Trgovac ostavlja Kupcu mogućnost izbora između dostave i osobnog preuzimanja naručenog proizvoda u nekoj od odabranih poslovnica.
Nakon dostave Potvrde o narudžbi Trgovac dostavlja Kupcu putem elektroničke pošte Potvrdu o uplati.
Po spremnosti robe za dostavu odnosno preuzimanje Trgovac Kupcu koji je odabrao uslugu dostave, putem elektroničke pošte dostavlja Obavijest o spremnosti robe za isporuku u kojoj će biti definiran predviđeni dan dostave, odnosno Trgovac Kupcu, koji je odabrao sam osobno preuzeti naručeni proizvod u prostoru obrta Trgovca, dostavlja Obavijest o spremnosti robe za preuzimanje u poslovnici.
U slučaju preuzimanja proizvoda u poslovnici Trgovca, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već za njih vrijede definirani rokovi isporuke. Trgovac će telefonskim putem kontaktirati Kupca radi dogovora oko točnog termina preuzimanja proizvoda u poslovnici Trgovca.
Ukoliko Kupac odabere dostavu proizvoda od strane Trgovca, dostava kupljenog proizvoda vrši se na adresu dostave navedenu prilikom izrade narudžbe.
Dostava proizvoda Kupcu obavlja se isključivo radnim danom u radnom vremenu Trgovca. Dostavljač će telefonskim putem kontaktirati Kupca radi dogovora oko termina za dostavu. Ukoliko se Kupac ne javi na telefonski poziv dostavljača ili istoga povratno ne kontaktira, Trgovac robu neće isporučivati predviđenog dana, nego će se dostava dogovoriti za neki drugi dan.
Ukoliko Trgovac nije u mogućnosti realizirati dostavu jer na dostavnoj adresi nema Kupca odnosno druge osobe koja je po njegovom nalogu ovlaštena za preuzimanje proizvoda, unatoč ranijem telefonskom dogovoru oko termina dostave, troškove neuspjele dostave proizvoda snosi Kupac. U navedenom slučaju, Kupac i Trgovac će dogovoriti novi termin dostave odnosno Kupac može, sukladno dogovoru s Trgovcem, robu preuzeti osobno u salonu.
Trgovac zadržava pravo promijeniti dogovoreni termin dostave zbog otegotnih okolnosti nastalih nakon sklapanja Ugovora, te u dogovoru s Kupcem, predložiti novi termin dostave.
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt pod uvjetom da se na mjesto dostave može nesmetano doći vozilom dostave. Prilaz stambenom objektu mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je moguć istovar.
Dostavljač će prilikom isporuke naručenog proizvoda zatražiti od Kupca da potpiše potvrdu o preuzimanju kojom isti potvrđuje da je robu preuzeo te na kojoj će se naznačiti datum preuzimanja.
U slučaju da neki od naručenih proizvoda nedostaje, Trgovac će ga besplatno dostaviti naknadno u najkraćem mogućem roku.
Rok isporuke dostupne robe u e-trgovini je od 10 do 40 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac obaviješten o drugačijem roku isporuke.
Rok za dostavu počinje teći nakon zaprimanja uplate na žiro računu odnosno nakon što bude odobrena autorizacija kreditnih kartica.
Subote, nedjelje, blagdani i neradni dani ne računaju se u rok dostave.
U slučaju da kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Trgovac ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova vezanih uz isporuku.
Unos i Montaža
Usluga unosa proizvoda u objekt je uključena u cijenu.
Usluga montaže proizvoda je uključena u cijenu proizvoda.
Prilikom pregleda pojedinog proizvoda Kupcu će biti vidljiva i mogućnost odabira usluge montaže.Uslugu montaže vrši djelatnici Trgovca prilikom dostave naručenih proizvoda Kupcu.
Plaćanje
Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
1) općom uplatnicom u pošti, banci, FINI
2) internet bankarstvom
3) kreditnim i/ili debitnim karticama:
Jednokratno | AmericanExpress, Diners, MasterCard, VISA, Maestro, Discover, DinaCard |
Plaćanje na 2-12 rata | Maestro Erste Card Club |
Plaćanje na 2-24 rata | AmericanExpress, MasterCard standard, MasterCard gold, MasterCard Go!, MasterCard platinum, Visa Business, Visa avenue Mall Zagrebačke banke |
* minimalni iznos za obročno plaćanje ZABA karticama je 100,00 kn, a maximalni 60.000,00 kn | |
Plaćanje na 2-36 rata | Diners, Visa Inspire, Maestro kartica PBZ-a |
Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko WSPay sustava naplate zaštićenog SSL protokolom koji osigurava sigurnost plaćanja u skladu sa svojim protokolima i certifikatima.
Kupac plaća svoju narudžbu klikom na „Kupi“. Kupac tada u svojoj košarici vidi ukupan iznos kupovine (s uračunatim troškovima dostave i/ili montaže proizvoda ukoliko je odabrao navedene usluge te uključenim PDV-om).
Ukoliko Kupac izabere plaćanje uplatnicom ili internet bankarstvom, na kraju postupka naručivanja biti će mu prikazani svi podaci potrebni za izvršenje uplate. Kupac ima i mogućnost preuzimanja i ispisa opće uplatnice sa svim podacima za uplatu.
U slučaju da kupac robu namjerava platiti uplatnicom ili internet bankarstvom, rok za uplatu je 48 sata od odaslanja narudžbe. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala, pa potvrda narudžbe postaje neobvezujuća za Trgovca te se njegova narudžba briše iz sustava, odnosno smatra se otkazanom. U navedenom slučaju Kupac će putem elektroničke pošte zaprimiti Obavijest da je njegova narudžba otkazana. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na računu Trgovca.
Sigurnost plaćanja
Trgovac koristi WSPay za online plaćanja. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Trgovac odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske i Zakona o zaštiti potrošača.
Reklamacije
Prijava reklamacije se vrši u prodajnom salonu iz kojeg je proizvod isporučen ili putem elektroničke pošte: remark.interijeri@gmail.com
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju Kupac nije dužan preuzeti pošiljku.
U slučaju da su nedostatci posljedica nestručne montaže,dostave,skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Trgovac ne snosi odgovornost.Ostvarenje prava po prijavljenoj reklamaciji ostvaruju se skladno zakonu o Zašiti potrošača i Zakonu o obaveznim odnosima.
Otkazivanje i raskid ugovora
Kupac može otkazati narudžbu u bilo kojem trenutku do trenutka isporuke proizvoda Kupcu slanjem izjave o otkazu narudžbe putem elektroničke pošte na mail: remark.interijeri@gmail.comAko je narudžba otkazana prije nego su proizvodi napustili skladište Trgovca, kupac ima pravo tražiti povrat ukupnog uplaćenog iznosa za proizvode i ostale odabrane usluge.
Nakon otkazivanja narudžbe, Kupac će dobiti Potvrdu o otkazivanju narudžbe putem e-pošte.
Pravo na raskid ugovora po Odsjeku IV, članak 72. Zakona o zaštiti potrošača:
Kupac ima pravo ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.
Predmetni rok započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako je jednom narudžbom kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o pravu Kupca na jednostrani raskid ugovora ovo pravo prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.
Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem bilo koje nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, upućene elektroničkom poštom na adresu Trgovca: remark.interijeri@gmail.com ili poštom preporučeno na adresu sjedišta Trgovca: Sesvete, Jakova Gotovca 6.
Trgovac se obvezuje bez odgađanja dostaviti potrošaču Potvrdu o primitku izjave o raskidu putem elektroničke pošte koju Kupac navede u Izjavi o raskidu.
Izjavu o raskidu ugovora kupac je dužan poslati prije isteka roka za raskid ugovora.
Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.
Kupac je dužan snositi izravne troškove povrata robe u iznosu od 150,00 kuna.
Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od četrnaest (14) dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
Trgovac nije dužan izvršiti povrat plaćenog prije nego mu roba isporučena kupcu bude vraćena, osim ako nije ponudio da robu koju kupac vraća, sam preuzme, odnosno nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag Trgovcu, ako bi o tome Trgovac bio obaviješten prije primitka robe.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ukoliko Kupac vraća proizvod koji je sastavljen te ako postoji mogućnost da rastavljanjem proizvoda uzrokuje daljnje oštećenje proizvoda, potrebno je proizvod ostaviti sastavljen i kontaktirati Trgovca.
Isključenje prava na raskid ugovora
Kupac nema pravo na raskid u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, a osobito ako je:
– ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te njegovu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
– predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora;
– predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču;
– predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
Trajanje ugovora
Ugovor koji Kupac sklapa s Trgovcem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.
Pisani prigovori Kupaca i sporovi
Ovi Opći uvjeti sačinjeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Svoje pisane prigovore na proizvode ili usluge Prodavatelja Kupci mogu predati neposredno u poslovnim prostorima na adresi sjedišta Prodavatelja ili poslati na adresu Prodavatelja: Sesvete, Jakova Gotovca 6, i to putem pošte ili elektronskom poštom na adresu: remark.interijeri@gmail.com kako je to navedeno u podacima Prodavatelja.
Prodavatelj je dužan bez odgađanja potvrditi da je pisani prigovor Kupca primio, a najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora na isti odgovoriti.
U slučaju spora između Kupca i Trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
U slučaju spora između Kupca i Trgovca, nastojat će problem riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.
Sukladno uredbi br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, postoji obveza trgovaca koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na svojim stranicama osiguraju elektronsku poveznicu s platformom za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem ove poveznice:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
Kontakti:
Remark interijeri, obrt za interijere i dizajn, vl. Krunoslav Ipša
Jakova Gotovca 6, 10360 Sesvete
email: remark.interijeri@gmail.com
INFO TELEFON: 0917360189
OIB: 28025394380
MBS: 98059882
Žiro račun: HR2324840081135128758 otvoren kod Reiffeisen Bank d.d.
Porezni broj:HR28025394380
Prikupljanje i obrada osobnih podataka
Registracijom na internet stranici www.remarkinterijeri.hr kupac daje osobnu suglasnost za prikupljanje, korištenje, obradu i prenošenje svojih osobnih podataka potrebnih za korištenje web stranica, uključujući (ali bez ograničavanja na):
– suglasnost da Prodavatelj može sukladno odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka, obrađivati dane osobne podatke za potrebe vlastitih evidencija i statistike, za potrebe stvaranja baze podataka o kupcima, obavještavanja o proizvodima i uslugama, za potrebe informiranja o isporuci, za potrebe dostave promotivnih materijala, unaprjeđenje odnosa sa Kupcima te unapređenja usluga. Prodavatelj navedene podatke može davati trećima u svrhu izvršavanja usluge, zaštite interesa korisnika i Prodavatelja te sprječavanja eventualnih zloporaba;
– potrebe što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba i zahtjeva korisnika kao i razvijanja mogućnosti što kvalitetnijeg pružanja svih usluga Prodavatelja koji za rezultat imaju povećanje zadovoljstva korisnika;
– suglasnost da mu se Prodavatelj može obraćati pismenim putem, telefonski, SMS-om i/ili elektroničkom poštom, te mu na kućnu adresu dostavljati materijale kojima će ga obavještavati o pogodnostima i novinama u svojoj ponudi;
– davanje podataka trećim osobama potrebnim za izvršenje gore navedenih svrha
Trgovac se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih korisnika/kupaca, te se obvezuje s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim važećim propisima Republike Hrvatske. Sve gore navedene osobne podatke Trgovac ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Trgovca kao i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
U slučaju da korisnik/kupac ne želi da Trgovac više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, dužan je o navedenom obavijestiti Trgovca, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu:remark.interijeri@gmail.com
„Cookies“
Internetske stranice Trgovca koriste kolačiće tzv. „cookies“ kako bi internetska trgovina mogla prepoznati i pamtiti korisnika i na taj način omogućiti realizaciju kupnje.
Kolačići (cookies) su tekstualne datoteke koje na računalo korisnika smješta internetski poslužitelj kojim se korisnik koristi. Nastaju kad preglednik na korisničkom računalu učita posjećeno mrežno odredište, koje potom šalje podatke pregledniku te izrađuje tekstualnu datoteku. Preglednik dohvaća i šalje datoteku na poslužitelj mrežnog odredišta (mjesta, stranice) prilikom povratka korisnika na njega. Kolačići mogu biti privremeni (pohranjuju se samo tijekom posjeta internetskim stranicama) ili trajni (na računalu korisnika ostaju pohranjeni i nakon posjeta).
Internetske stranice Trgovca koriste se i kolačićima trećih strana, za dobivanje statističkih podataka o posjećenosti i načinu upotrebe internetskih stranica. Podaci koji se prikupljaju uključuju IP adresu korisnika, podatke o pregledniku, jeziku, operativnom sustavu i druge standardne podatke koji se prikupljaju i analiziraju isključivo u anonimnom i masovnom obliku.
Većina preglednika automatski prihvaća kolačiće. Navedeno korisnik može spriječiti blokiranjem kolačića u postavkama internetskog preglednika. Kako je svrha kolačića omogućivanje upotrebe i poboljšanje usluge internetskih stranica i njihovih procesa, korisnik treba imati na umu da blokiranjem ili brisanjem kolačića može onemogućiti ili izmijeniti rad tih značajki.
Korištenjem ovih Internetskih stranica Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja trgovca.
Ovi Upći uvjeti su na snazi su i primjenjuju se 14.11.2019. godine.